Σχολιασμός: Η άνοδος του "σκοτεινού τουρισμού" στον κόσμο
Δημοσίευση: 03-06-2022 23:58 | Προβολές: 787
Η άνοδος του "σκοτεινού τουρισμού" διεθνώς. Παναγιώτα Κλιτσα, τελειόφοιτος ερευνήτρια της Έδρας UNESCO
Η Ομάδα Εργασίας για την Παράνομη Διακίνηση Αρχαιοτήτων της Έδρας UNESCO για τις Απειλές κατά της Πολιτιστικής Κληρονομιάς του Ιονίου Πανεπιστημίου στο Guardian
Δημοσίευση: 24-05-2022 16:23 | Προβολές: 4261
Ο Δρ. Χρήστος Τσιρογιάννης, επικεφαλής της ομάδας εργασίας για την Παράνομη Διακίνηση Αρχαιοτήτων, της έδρας της Unesco για τις απειλές για την πολιτιστική κληρονομιά και τις δραστηριότητες που σχετίζονται με την πολιτιστική κληρονομιά, στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο ζητά να σταματήσει η πώληση της μαρμάρινης κεφαλής του Έλληνα φιλόσοφου Αντισθένη.
Η Έδρα UNESCO του Ιονίου Πανεπιστημίου στο πρώτο πανεπιστημιακό workshop του UNESCO Campus
Δημοσίευση: 18-05-2022 00:41 | Προβολές: 5589
Μετά από πρόσκληση της UNESCO προς την Έδρα για τις Απειλές κατά της Πολιτιστικής Κληρονομιάς και των σχετικών με την Πολιτιστική Κληρονομιά δραστηριοτήτων, το Ιόνιο Πανεπιστήμιο συμμετέχει στο συνέδριο-συζήτηση του UNESCO Campus με θέμα "Πώς να καταπολεμήσουμε την παράνομη διακίνηση Πολιτιστικών Αγαθών;"
Ημέρες Έρευνας 2022
Δημοσίευση: 13-05-2022 03:01 | Προβολές: 838
Έναρξη: 13-05-2022 |Λήξη: 21-05-2022
[Έληξε]
Συνέντευξη του μέλους της Έδρας UNESCO Έλενας Αβραμίδου στην κινεζική εφημερίδα Cankao Xiaoxi
Δημοσίευση: 05-05-2022 22:57 | Προβολές: 799
Έναρξη: 05-05-2022 |Λήξη: 31-05-2022
[Έληξε]
Συνέντευξη του μέλους της Έδρας UNESCO Αν. Καθηγήτριας Έλενας Αβραμίδου στην κινεζική εφημερίδα Cankao Xiaoxi με την ευκαιρία της ανακάλυψης της Ακαδημίας Jixia
Πασχαλινές Ευχές
Δημοσίευση: 22-04-2022 16:43 | Προβολές: 1587
Έναρξη: 22-04-2022 |Λήξη: 30-04-2022
[Έληξε]
Ημέρα Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς
Δημοσίευση: 18-04-2022 20:46 | Προβολές: 4650
Έναρξη: 18-04-2022 |Λήξη: 25-04-2022
[Έληξε]
Η Παγκόσμια Ημέρα Πολιτιστικής Κληρονομιάς γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 18 Απριλίου, στο πλαίσιο του αγώνα για τη διατήρηση της ανθρώπινης κληρονομιάς και την αναγνώριση των δράσεων των οργανώσεων που εργάζονται για αυτήν.
Μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ της Έδρας UNESCO του ΙΠ και της ΑΜΚΕ CULTUREPOLIS
Δημοσίευση: 11-04-2022 01:42 | Προβολές: 746
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Στις 28.03.2022 υπεγράφη Μνημόνιο Συναντίληψης και Συνεργασίας μεταξύ της α.μ.κ.ε. CulturePolis και της Έδρας ΟΥΝΕΣΚΟ "Για τις Απειλές κατά της Πολιτιστικής Κληρονομιάς και των Σχετικών με την Πολιτιστική Κληρονομιά Δραστηριοτήτων" του Ιονίου Πανεπιστημίου.
Η νεοσύστατη αυτή έδρα ανήκει στο Εργαστήριο Γεωπολιτισμικών Αναλύσεων (GEOLab) του Τμήματος Ξένων Γλωσσών (...)
UNIVERSITY WORLD NEWS: Universities need to build partnerships to close SDG gaps
Δημοσίευση: 11-04-2022 01:29 | Προβολές: 1318
Έναρξη: 11-04-2022 |Λήξη: 30-04-2022
[Έληξε]
In the wake of the COVID-19 pandemic, which has hindered and in some cases reversed years of progress towards meeting the Sustainable Development Goals or SDGs, universities are being encouraged to focus on forging broad partnerships as a means to effect meaningful change.
UNESCO Courier, τεύχος Μαρτίου 2022 - Μετάφραση: Από τον ένα κόσμο στον άλλο
Δημοσίευση: 10-04-2022 01:52 | Προβολές: 4758
Έναρξη: 10-04-2022 |Λήξη: 30-04-2022
[Έληξε]
Τι σημαίνει πραγματικά να μεταφράζεις; Η μετάφραση είναι συχνά η βασική προϋπόθεση για την πρόσβαση σε μια καθολική, πολλαπλή, ποικιλόμορφη κουλτούρα. Στο τελευταίο μας τεύχος, διερευνούμε τι πραγματικά συνεπάγεται αυτό.
Πρόσκληση της UNESCO στους καθηγητές πανεπιστημίου να συμμετάσχουν σε μια έρευνα σχετικά με την εργασιακή απασχόληση και την εξουθένωση κατά τη διάρκεια του COVID-19
Δημοσίευση: 05-04-2022 23:08 | Προβολές: 5633
Έναρξη: 05-04-2022 |Λήξη: 08-04-2022
[Έληξε]
Προώθηση πρόσκλησης της UNESCO προς τους καθηγητές πανεπιστημίου
Είστε καθηγητής πανεπιστημίου; Αν ναι, αυτή η έρευνα είναι για εσάς.
Η ζωή για τους καθηγητές πανεπιστημίου μπορεί να είναι δύσκολη, ειδικά κατά τη διάρκεια της κρίσης του COVID-19.
Τα επίπεδα απασχόλησης και εξουθένωσης στο εργασιακό περιβάλλον σχετίζονται με την αποτελεσματικότητα και την ανθρώπινη απόδοση, καθώς (...)